DORUČENIE A VRÁTENIE TOVARU

DORUČENIE A VRÁTENIE TOVARU

1.Doručenie 

1.1 Vami objednaný produkt vám bude doručený priamo na adresu GLS kuriérom. Uveďte preto prosím telefónne číslo na ktorom ste zastihnuteľný.

1.2 Doručenie trvá klasicky 3-5 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Samozrejme v niektorých prípadoch môže prísť k zdržaniu. Vopred vám ďakujeme za vašu trpezlivosť.

1.3 CENA DOPRAVY – 2.99 EUR

1.4 DOPRAVA ZDARMA OBJEDNÁVKA NAD 40 EUR

 

2. Vrátenie a výmena tovaru 

Zákazník má právo odstúpiť od objednávky bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Podľa zákona č. 108/2000 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez akejkoľvek sankcie. Vrátený tovar musí byť vrátený neporušenom stave.

Do vráteného balíka je potrebné vložiť faktúru a vypísaný formulár Vrátenie alebo výmena tovaru, uvedený nižšie v ktorom zákazník oznámi predávajúcemu či má záujem o vrátenie finančných prostriedkov alebo výmenu tovaru. Predávajúci vráti zákazníkovi zaplatenú cenu tovaru zníženú o náklady vynaložené na vrátenie tovaru, a to najneskôr do 14 pracovných dní od odstúpenia od zmluvy. 

Formulár pre vrátenie alebo výmenu tovaru.

Poškodený tovar alebo doručenie nesprávneho produktu

Pokiaľ ste obdržali poškodený tovar alebo tovar, ktorý ste si neobjednali pošlite nám prosím fotku na mail info@manzara.sk a my vám napíšeme ako ďalej postupovať. Do predmetu mailu napíšte číslo objednávky, ktoré máte uvedené na faktúre ako Order number. Je potrebné aby na foto bolo viditeľné poškodenie alebo nesprávny produkt, ktorý ste obdržali

2.1 Vrátenie finančných prostriedkov

Pre vrátenie finančných prostriedkov je potrebné uviesť číslo IBAN do formulára Vrátenie alebo výmena tovaru. Finančné prostriedky budú zákazníkovi prevedené najneskôr do 14 pracovných dní od uzatvorenia reklamácie. Tovar musí byť vrátený v neporušenom stave inak predávajúci nemusí reklamáciu akceptovať.

2.2 Výmena tovaru

Ak máte záujem o výmenu tovaru napíšte prosím názov tovaru, kód produktu a veľkosť o ktorú máte záujem do formulára Vrátenie alebo výmena tovaru. Výmena tovaru bude vybavená najneskôr do 14 pracovných dní od uzatvorenia reklamácie. Tovar musí byť vrátený v neporušenom stave inak predávajúci nemusí reklamáciu akceptovať.

Adresa pre vrátenie tovaru:

Reklamovaný tovar zasiela kupujúci na adresu predávajúceho: 

GLS Slovakia,s.r.o. – Gibon d.o.o. 

Budča 1039 

962 33 Budča 

Slovenská republika 

Poprosíme zákazníkov aby si uchovali doklad o odoslaní balíka.

Všetok reklamovaný tovar odovzdáva predávajúci výrobcovi na odborné posúdenie, ktorého cieľom je určiť, či vada, kvôli ktorej je tovar reklamovaný, vznikla chybou výrobného procesu. Tovar odoslaný kupujúcim k reklamácii musí byť opatrený písomným vyjadrením (Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy) kupujúceho s popisom vád, kvôli ktorým tento tovar reklamuje. Náklady spojené s dopravou reklamovaného tovaru späť predávajúcemu nesie vždy kupujúci.

3. ČASTÉ OTÁZKY

Sú vaše produkty skladom?

Áno všetky produkty na stránke máme skladom v centrále.

Môžem vymeniť produkt za úplne iný typ prípadne produkt v inej cene?

Áno samozrejme. Môžete si vybrať na výmenu akýkoľvek produkt z našej stránky www.manzara.sk
Pokiaľ bude produkt drahší doplatíte sumu pri prevzatí. Ak bude lacnejší vrátime vám rozdiel na účet.

Prešla dlhšia doba odkedy som vrátil/a tovar no moja reklamácia ešte nie je vybavená. Čo mám urobiť? 

Poprosíme vás pošlite nám na mail info@manzara.sk potvrdenie z pošty alebo podacie číslo balíka spolu s číslom IBAN alebo produktom, ktorý ste si vybrali na výmenu. Vašu žiadosť vyriešime čo najrýchlejšie. Uveďte do predmetu mailu číslo objednávky.

Vraciate finančné prostriedky aj na adresu poštovou poukážkou?

Nie finančné prostriedky vraciame iba na účet.

Prečo mi objednávka ešte nebola doručená?

Ak prešla už klasická doba doručenia napíšte nám prosím na mail info@manzara.sk aj s číslom objednávky. Preveríme váš stav objednávky.